Lucrarea trateaza, in limba engleza, fondul general de cunostinte referitoare la managementul schimbarii, absolut necesar intelegerii si practicarii unui management profesionist in companiile romanesti de dimensiuni mici si mijlocii. Volumul furnizează suportul stiintific si metologic necesar pentru dezvoltarea IMM-urilor romanesti, in concordantă cu abordările si practicile din tarile dezvoltate. Autorul a avut in vedere realizarea urmatoarelor obiective principale:
- prezentarea fondului de cunostinte de baza al managementului schimbarii si inovarii;
- reliefarea principalelor elemente pragmatice aplicabile cu prioritate in managementul firmelor romanesti de dimensiuni mici si mijlocii;
- facilitarea formării unei conceptii manageriale moderne la nivelul intreprinzatorilor, necesară functionării si dezvoltării de companii performante;
Volumul trateaza aspecte de baza ale managementului schimbarii: definirea conceptelor implicate, tipologia managementului schimbarii, modelele relevante identificate in literatura de specialitate, prezinta o serie de cercetari realizate de autor in domeniul aspectelor-cheie ale managementului schimbarii, detaliaza modelul de management al schimbarii dezvoltat de autor si trateaza principalele modalitati de proliferare a managementului schimbarii in IMM-uri.
Cartea reprezinta rezultatul unor importante acumulari si eforturi realizate de autor in ultimii ani, atat in tara, cat si in strainatate, fiind conceput prin prisma cerintelor si specificitătii firmelor mici din Romania.
In final, aducem multumirile noastre editurii care a asigurat publicarea acestei lucrari ce corespunde unor stringente necesităti ale organizatiilor si invătămantului universitar din Romania.