Lucrarea prezinta o viziune integratoare asupra pretului, acoperind multe discipline, cum ar fi marketingul, finantele sau contabilitatea. Ea este destinata, in primul rand, cursantilor de la programele de master de aprofundare „Managementul marketingului” si „Cercetari de marketing” si, totodata, studentilor de la alte specializari economice.
De asemenea, aceasta carte poate constitui un real ajutor persoanelor cu rol de decizie in domeniul pretului, deoarece prezinta, alaturi de notiunile teoretice, si o serie de exemple ce pun in evidenta instrumentarul ce poate fi folosit in adoptarea anumitor decizii privind politica preturilor unei intreprinderi.
La sfarsitul fiecarui capitol se gaseste un subcapitol, intitulat „Intrebari, teme de discutie, cazuri”, care are menirea de a facilita intelegerea notiunilor teoretice prezentate si de a evidentia eventuale directii de cercetare in vederea aplicabilitatii conceptelor expuse.
Un loc aparte in economia lucrarii il ocupa coordonatele procesului perceptual asupra pretului, precum si perceptia diferitelor tipuri de pret. Ce ii determina pe unii oameni sa plateasca suma de 3300 de euro pentru un telefon mobil placat cu diamante? Veti afla parcurgand aceasta carte.
Strategii de pret
Autori: Diana Maria Vranceanu
Anul aparitiei: 2008
ISBN: 978-606-505-116-4
24,70 lei
In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana |