Marketing si responsabilitate sociala

Marketing si responsabilitate sociala

Autori: Alin Stancu

Anul aparitiei: 2012

ISBN: 978-606-505-491-2

21,60 lei In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana

Cartea reprezinta un prim demers de clarificare a domeniului, evidentiind principalele dezvoltari din teoria si practica internationala. Lucrarea ofera atat cadrul teoretic consistent de studiere a responsabilitatii sociale, cat si metodele si instrumentele concrete de punere in practica ale acestui concept. Cele sase capitole trateaza trei mari teme, respectiv definirea si evolutia conceptului de responsabilitate sociala, teoria stakeholderilor si modalitatile de integrare a responsabilitatii sociale in companie. Parcurgand aceasta carte, veti reusi sa va clarificati conceptul si principalele abordari din teoria si din practica organizatiilor internationale, precum si tipologia stakeholderilor si a factorilor care determina comportamentul acestora. Pentru a orienta compania catre aceasta noua viziune, sunt prezentate in detaliu politicile, strategiile si mixul specific in vederea integrarii responsabilitatii sociale.

Alin Stancu este doctor in economie din 2009, specializarea Marketing si titularul cursului de Responsabilitate sociala a companiei de la Facultatea de Marketing, Academia de Studii Economice din Bucuresti, cu o experienta de peste 10 ani in sectorul neguvernamental. Este, totodata, initiatorului Retelei de Cercetare in Responsabilitate Sociala din Romania.
 

Produse asemanatoare

Altii au mai cumparat