Marketing. O abordare strategica din perspectiva competitiei. Editia a doua, revazuta si adaugita

Marketing. O abordare strategica din perspectiva competitiei. Editia a doua, revazuta si adaugita

Autori: Anca Francisca Cruceru

Anul aparitiei: 2018

ISBN: 978-606-34-0267-8

Format: 17/24 cm

Numar pagini: 240

49,00 lei In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana

 

Cartea MARKETING. O abordare strategica din perspectiva competitiei prezinta, intr-o maniera logica si sistematica, o serie de concepte fundamentale din domeniul marketingului strategic, notiuni teoretice si practice, instrumente de lucru, metode de analiza a pietei, strategii si tactici de marketing adoptate in practica.

Structura cartii se bazeaza pe 7 capitole tematice, cu obiective specifice, cuvinte cheie, motto-uri, rezumate, grafice si tabele, 21 de studii de caz reprezentative pentru temele abordate si 17 teme de lucru pentru aprofundarea notiunilor prezentate.

Performanta organizatiei, obtinerea avantajului competitiv, fidelizarea consumatorilor, implementarea strategiilor competitive de marketing constituie obiective semnificative ce sunt atinse prin abilitatea managerilor de marketing. Dezvoltarea unor competente si abilitati puternice de marketing constituie, mai mult ca oricand, o necesitate pentru toti cei care se perfectioneaza si intentioneaza sa-si desfasoare activitatea in domeniul marketingului.

Succesul unei afaceri se datoreaza unei viziuni integratoare de marketing, care permite abordarea marketingului la toate nivelurile organizatiei si asigura o orientare strategica catre piata. Orientarea catre piata presupune focalizarea eforturilor organizatiei spre cele doua componente semnificative: consumatorii si concurentii.

Astfel, confruntate cu un mediu de afaceri dinamic, cu demersuri concurentiale puternice din partea celorlalti competitori, organizatiile vor dezvolta un comportament concurential, menit sa le asigure obtinerea unor pozitii avantajoase in cadrul domeniului lor de activitate.

Pozitia competitiva puternica pe piata de referinta si obtinerea performantei organizationale pot fi obtinute doar prin dezvoltarea unor competente si abordarea unui marketing strategic. Concret, aplicarea unor strategii competitive de marketing si implementarea tacticilor adecvate cresc considerabil sansele de reusita ale unei afaceri.

Produse asemanatoare