Analiza datelor de marketing, ghid practic pentru studenti si specialisti, prezinta notiunile fundamentale ale analizei datelor specifice activitatii de marketing a organizatiei precum si aplicatii ale acestora utilizand IBM SPSS Statistics si Microsoft Excel.
Volumul are un pronuntat caracter aplicativ, raspunzand nevoilor specialistilor de marketing practicieni prin minimizarea rolului formulelor matematice si elementelor de filozofie statistico-matematica.
Pentru fiecare metoda de analiza in parte, sunt prezentate elementele de teorie specifice, esentiale intelegerii conditiilor de aplicare si interpretarii rezultatelor, precum si modalitatea de calcul utilizand aplicatiile mai sus amintite.
Utilizatorilor avansati le sunt dedicate capitolele ce prezinta limbajele de programare acceptate de catre cele doua aplicatii (cod sintaxa SPSS, Sax Basic, Python, R, VBA) in vederea realizarii procedurilor automatizate de prelucrare si analiza a datelor.
Experienta cititorului este completata de catre materialele digitale utilizate in exemplele din carte (baze de date, rezultatele analizelor, secventele de cod, capturile de ecran) precum si clipurile video cu procedurile de lucru ce vor fi disponibile online pe www.cristitatu.ro/analizadatelordemarketing.