From influencing to manipulation interpersonal business relationship. Applications, games, case studies, multiple-choice tests

From influencing to manipulation interpersonal business relationship. Applications, games, case studies, multiple-choice tests

Autors: Dan Popescu, Cristina State

Year of appearance: 2017

ISBN: 978-606-34-0152-7

23,80 lei In stock: YES
Romanian Post delivery

Aceastã carte abordeazã o serie de aspecte specifice ale problemelor complexe ale relațiilor interpersonale în relațiile de afaceri, în general, cât și în cadrul negocierilor, în special. Tranziția de la știința de a influența interlocutorului în arta manipulãrii (sau a deciziilor de adoptare) reprezintã nucleul acestei lucrãri.

Lucrarea a arãtat mai multe aplicații (studii de caz, teste de mai multe variante și joacã rol), legate de cele mai eficiente metode de a face cu interlocutori ca urmare a aplicãrii unor elemente specifice de programare neurolinguistic și analiza tranzacționalã.

Aceasta carte include, de asemenea, aplicații practice legate de unele strategii, tehnici și tactici de negociere, precum și regulile de protocol în relațiile de afaceri. Finalul lucrãrii conține o serie de considerații și aplicații în ceea ce privește modul de redactare a dosarului de candidaturã, precum și prezentarea la interviu pentru angajare.

Similar products

Others have bought