La achizitia acestei carti de pe site-ul Editurii ASE se va aplica un discount de 16% pentru toti cei care au conturi de site cu adrese de e-mail din domeniul @ase.ro.
Prin continutul sau teoretico-metodologic, editia a IV-a, revazuta si adaugita, a lucrarii „Managementul Resurselor Umane in Administratia Publica” permite insusirea conceptelor, metodelor, procedurilor si instrumentelor de baza ale managementului resurselor umane, abordate atat din perspectiva literaturii de specialitate interne si internationale, cat si din perspectiva aplicabilitatii acestora in domeniul administratiei publice din Romania.
Lucrarea se adreseaza studentilor Facultatii de Administratie si Management Public din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucuresti, care studiaza disciplina Managementul Resurselor Umane, in cadrul programelor de licenta, specializarea Administratie si Management Public/Resurse Umane, programelor de master (toate cele trei specializari ale acestuia, existente in cadrul facultatii), doctoranzilor din cadrul facultatii, dar, in acelasi timp, poate fi valorificata si de catre toti cei interesati, din alte institutii de invatamant economic/administrativ.
Insusirea de catre studenti – principalii beneficiari ai cartii – a tuturor aspectelor mentionate anterior, va avea ca efect formarea si dezvoltarea competentelor de baza necesare acestora, pentru a deveni specialisti in domeniul administratiei publice. Elementele de noutate pe care le aduce aceasta editie a cartii, fata de cele anterioare, sunt particularitatile activitatilor de asigurare cu resurse umane (recrutare, selectie, numire in functia publica) ale formarii/dezvoltarii profesionale si ale evaluarii performantelor profesionale individuale – prevazute in legislatia actuala, respectiv in noul Cod administrativ – considerand cele trei activitati ca fiind fundamentale in managementul resurselor umane, derulat in cadrul autoritatilor si institutiilor publice, din tara noastra. Totodata, fiecare capitol al lucrarii contine, in partea finala, un set de intrebari de verificare a cunostintelor, care contribuie la fixarea si revizuirea notiunilor invatate, util atat pentru evaluarea, cat si pentru autoevaluarea studentilor.