Les caracteristiques du discours publicitaire des magazines francais de la premiere decennie du XXIe siecle

Les caracteristiques du discours publicitaire des magazines francais de la premiere decennie du XXIe siecle

Autori: Ruxandra Constantinescu-Stefanel

Anul aparitiei: 2014

ISBN: 978-606-505-800-2

30,00 lei In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana

Utilizand metoda analizei de discurs, lucrarea isi propune sa determine caracteristicile discursului publicitar din revistele frantuzesti din prima decada a secolului XXI. In acest scop, au fost analizate cate doua exemplare din publicatiile editate in aceasta perioada care se adreseaza unor categorii diverse de public, si anume: revistele pentru femei, revistele de afaceri, cele educationale, stiintifice, precum si revistele politice de dreapta si de stanga.

Analiza s-a referit atat la imaginea publicitara, cat si la textul publicitar cu cele trei componente ale sale – nume de marca, slogan si redactional. Alte aspecte examinate au fost tipul de publicitate, contractul de vorbire, rolurile conversationale, apartenenta textului la genul discurs sau la genul povestire, cadrul enuntiativ, precum si modalitatile lingvistice de exprimare a subiectivitatii. In final s-au facut observatii asupra etosului publicitar si a universului publicitatii.

 

Produse asemanatoare