Studiul cuprinde aproximativ 800 de reclame din presa scrisa, ziare si reviste din Romania, Franta, Spania, Italia, prezentand tipurile de mesaj publicitar, crearea textului publicitar, adaptarea la public, caracteristicile enuntului publicitar.
Sursele de inspiratie ale realizatorilor de publicitate constituie cateva dintre regulile acestui volum. Lucrarea îsi propune sa fie o noua lectura a unui corpus de enunturi publicitare aparute în patru limbi: romana, franceza, spaniola, italiana.
Autoarea se ocupa numai de publicitatea scrisa, inventariind în acest scop aproximativ opt sute de enunturi publicitare aparute în ultimii cincisprezece ani în ziare si reviste ca: Romania Libera, Evenimentul zilei, Adevarul, Cosmopolitan, Elle, L’action, Automobile, Le Figaro, Le Matin, Le Monde, L’Express, Marie Claire, Mondes et Travaux, Paris Match, Hola, El Clarin, El Pais, ABC, El Mundo, OGGI, Amica, Epoca, Il Giorno, La Stampa, Annabella, Il Messaggerro.
Le message publicitaire
Autori: Maria Ana Oprescu
Anul aparitiei: 2009
ISBN: 978-606-505-196-6
27,50 lei
In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana |