Relatiile publice au devenit o parte integranta a vietii moderne si, prin urmare, a comunica in societatea contemporana inseamna a te raporta nu numai individual, ci si colectiv, la problemele cu care aceasta se confrunta la un moment dat.
Lucrarea evidentiaza rolul esential al procesului de comunicare, succesul in afaceri implicand existenta unei comunicari organizationale, cu o structura si o strategie bine conturate.
Publicitatea, ca forma complexa de comunicare, este prezentata sub diferite forme, ca o imbinare eficienta a unor elemente psihosociologice, economice, culturale.
Lucrarea se incheie cu elemente de etica si deontologia comunicarii, ce fac referire la setul de norme si reguli ce trebuie urmate intr-un anumit domeniu de activitate si care stau la baza unei vieti cinstite si corecte.
Manual de comunicare economica si relatii publice
Autori: Diana Andreia Hristache (coord.), Claudia Elena Paicu, Silvia Elena Popescu, Roxana Lucia Mihai
Anul aparitiei: 2009
ISBN: 978-606-505-281-9
13,30 lei
In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana |