Intr-o societate deschisa, orice organizatie poate revendica dreptul la tacere sau la cuvant. Deci, ea se supune inconvenientelor sau avantajelor luarii sale de pozitie. Rezulta ca recurgerea la Comunicare si Relatii Publice este o alegere pe care o face orice „entitate” a unei societati. Daca o asemenea „entitate” o constituie administratiile (publice sau private), atunci Comunicarea devine o necesitate pentru ca acestea sa devina vizibile in spatiul public, respectiv mediatic.
Comunicarea in Administratia Publica trateaza in mod concret elementele proceselor comunicationale ce se desfasoara intr-un cadru institutional. Sunt abordate aspecte privind: identitatea, imaginea, credibilitatea, reputatia, notorietatea, personalitatea si gestionarea crizelor in organizatiile asociate sectorului Administratie. Logica lucrarii se bazeaza pe paradigma instrumentala a comunicarii bazata pe procese circulare interactive. O importanta aparte este acordata companiilor de relatii publice prin care se realizeaza modificari de comportamente si atitudini, procese de educare publica, constientizare etc.
Lucrarea se recomanda studentilor de la Facultatea de Administratie si Management Public, absolventilor care elaboreaza lucrarea de licenta, masteranzilor ce folosesc metode comunicationale, doctoranzilor interesati de comunicarea economica, institutionala, financiar-bancara etc.