Deontologia comunicării

Deontologia comunicării

Autori: Angela Rogojanu

Anul aparitiei: 2005

ISBN: 973-594-635-1

Format: 14,8/21 cm

6,20 lei In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana

Deontologia le impune comunicatorilor, indivizilor în general, îndatoriri. Practicianul  în comunicare economică trebuie să aibă sprijinul publicului pentru diferitele programe şi politici, interesul public este criteriul central după care el sau ea ar trebui să selecteze programe şi politici. Acest practician trebuie să aibă curajul să spună NU unui client sau să refuze un program care înşeală.

Cursul profesoarei Rogojanu aduce în sfera confruntărilor de idei noţiunea de etică, în opoziţie cu cele ale valorii, moralei, datoriei sau deontologiei. El sugerează măcar principiile pe care studentul – viitor economist şi, de ce nu, comunicator – trebuie să le respecte pentru a avea o conduită ireproşabilă. Iar etica tratează despre ce este acceptabil  în această conduită.

Produse asemanatoare