Comunicarea financiara este un instrument care ajuta o intreprindere sa se orienteze si sa se dezvolte, precum si sa se protejeze in fata pericolelor si instabilitatii pietei. Pentru aceasta este nevoie de o identificare precisa a actorilor implicati, de mijloacele adecvate, de mecanismele de difuzare a informatiilor, precum si de oportunitatile de informare.
Lucrarea aceasta va propune o discutie detaliata asupra particularitatilor comunicarii financiare, lamurind aria sa de cuprindere. Comunicarea financiara este abordata aici numai prin raportarea la emitentul principal, intreprinderea. Privita din acest punct de vedere, ea se realizeaza in mod esential in maniera scrisa si reprezinta un vector de informare atat externa – cu preponderenta – cat si interna.
Destinatarii vizati sunt atat mediile precise si influente ale comunitatii financiare, dar si personalul intreprinderii (in cazul sistemelor participative de tipul stock-options, de exemplu) si actionarii acesteia.
Comunicare financiara
Autori: Monica Tarta
Anul aparitiei: 2006
ISBN: 973-594-889-3 / 978-973-594-889-4
11,35 lei
In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana |