Strategii de dezvoltare a serviciilor

Strategii de dezvoltare a serviciilor

Autori: Maria Ioncica, Delia Popescu, Eva-Cristina Petrescu, Diana Panait-Ioncica

Anul aparitiei: 2019

ISBN: 978-606-34-0295-1

Format: 17/24 cm

Numar pagini: 228

39,00 lei In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana

Sectorul serviciilor a cunoscut o puternica expansiune in a doua jumatate a secolului XX, mai ales in tarile dezvoltate economic, sub influenta unor factori precum: schimbarile in „ce” si „cum” se produce, urbanizarea, cresterea veniturilor populatiei si a timpului liber etc. In acelasi timp, continutul si factorii dezvoltarii au evoluat de la cresterea economica la dezvoltarea durabila, accentul fiind mutat de la aspectele cantitative la cele calitative ale acestui proces deosebit de complex, iar nevoia conceperii si implementarii de strategii de dezvoltare a devenit o conditie sine qua non atat la nivel macroeconomic, cat si la nivelul intreprinderilor (microeconomic).

In acest context, lucrarea de fata furnizeaza viitorilor specialisti, dar si tuturor celor interesati, cunostinte privind fundamentarea strategiilor de dezvoltare a sectorului serviciilor, analiza SWOT a economiei romanesti si a sectorului tertiar, obiectivele si actiunile strategice pentru dezvoltarea durabila a serviciilor in tara noastra, programele de dezoltare locala si sursele lor de finantare.

Intre domeniile prioritare ale sectorului serviciilor se remarca transporturile si turismul, motiv pentru care politicilor si programelor se dezvoltare a acesor ramuri li se acorda o atentie deosebita.

Un loc aparte in economia lucrarii il ocupa problematica strategiilor de marketing in servicii, strategiilor de dezvoltare durabila a serviciilor, precum si noilor perspective in dezvoltarea durabila a serviciilor: conceptul de „slow living” si economia verde.

La sfarsitul fiecarui capitol exista o sectiune cu caracter aplicativ, continand intrebari si teme de reflexie, probleme, studii de caz, proiecte sau scenarii care ajuta la o mai buna intelegere a modului in care subiectele tratate au corespondent in practica si realitatea economica.

Produse asemanatoare

Altii au mai cumparat