La achizitia acestei carti de pe site-ul Editurii ASE se va aplica un discount de 16% pentru toti cei care au conturi de site cu adrese de e-mail din domeniul @ase.ro
Intrucat stagiile de practica devin din ce in ce mai utilizate ca instrumente de invatare pentru studenti, pentru a contribui la diminuarea decalajului dintre invatarea la clasa si practica in afaceri, este important sa intelegem ce determina calitatea acestor experiente. Un indicator al unui stagiu de succes este satisfactia studentilor, dar si a celorlalti actori relevanti, precum companiile sau tutorii din mediul academic.
Studiul are mai multe dimensiuni inovative si de originalitate; in primul rand, urmareste calitatea stagiilor de practica din perspective multiple, prin identificarea simultana a perceptiilor a trei categorii de actori relevanti (studenti, companii si mediul academic); in al doilea rand, identifica rolul unor metode moderne de invatare cu suport digital, precum gamificarea (utilizarea mecanismelor jocurilor si elementelor de proiectare a jocului in procesul de predare-invatare-evaluare), in cresterea angajamentului in procesul de invatare; in al treilea rand, implementeaza diferite metode cantitative pe date primare, colectate pe baza unor chestionare adaptate scopului cercetarii; prezinta un studiu bibliometric derulat in doua baze de date de prestigiu, WoS si Scopus; nu in cele din urma, pe baza rezultatelor obtinte, studiul ofera recomandari utile decidentilor din mediul de business si academic, menite sa imbunatateasca calitatea stagiilor de practica.