La achizitia acestei carti de pe site-ul Editurii ASE se va aplica un discount de 16% pentru toti cei care au conturi de site cu adrese de e-mail din domeniul @ase.ro.
Cartea prezinta notiuni teoretice fundamentale pentru managementul inovarii in afaceri, explicand definitii, clasificari, tipologii, surse, modele de inovare si mecanisme de masurare a performantei. Inovarea presupune mai mult decat simple idei, cunostinte si experiente noi. Inovarea se realizeaza prin oameni si procese bine gestionate, parte a unui plan de actiune, ce necesita gandire strategica, design si tehnici potrivite pentru a obtine rezultate coerente, previzibile si durabile. Toate acestea sunt posibile prin adoptarea unui model de inovare potrivit, in carte fiind prezentate: inovarea deschisa, inovarea radicala, inovarea agila, inovarea lean, inovarea modelului de business, design thinking. In incheiere sunt prezentate megatrenduri si perspective asupra viitoarelor tehnologii care vor schimba lumea. Similar unei papadii, modelul de inovare al unei companii trebuie sa fie flexibil, deschis surselor externe si agil pentru a asigura continuitatea procesului de inovare.