Antreprenoriat, teorie si practica

Antreprenoriat, teorie si practica

Autori: Mariana Dragusin, Mirela Octavia Sirbu, Raluca Mariana Grosu, Alina-Elena Iosif

Anul aparitiei: 2019

ISBN: 978-606-34-0297-5

Format: 17/24 cm

Numar pagini: 314

39,00 lei In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana

Lucrarea „Antreprenoriat: teorie si practica” propune o incursiune in universul dinamic si complex al antreprenoriatului, dominat atat de incertitudini, cat si de oportunitati extraordinare. Cartea se adreseaza unui public larg, care poate include categorii de varsta si socioprofesionale variate, de la tineri la seniori, de la studenti la cadre didactice, de la intreprinzatori in devenire la angajati motivati de ideea unei afaceri proprii in viitor etc., in general, tuturor celor care doresc sa inteleaga mai bine provocarile si satisfactiile asociate demersului antreprenorial.

Structurata in patru parti, intr-o abordare de la general la particular, cartea propune cititorului parcurgerea, intr-o succesiune logica, a etapelor esentiale: idee – oportunitate antreprenoriala – plan de afaceri – implementare – dezvoltarea afacerii, nu inainte de familiarizarea sa cu conceptele de baza (partea I). Titlurile si continutul celor 10 capitole circumscrise au fost concepute astfel incat sa acopere temele majore ale domeniului si sa reflecte centrarea pe cititor, pe asteptarile si utilitatea probabile pentru acesta. Printr-un continut de calitate, bine documentat, caracterizat de noutate si actualitate, scris intr-un stil accesibil si impletind intr-un mod relevant aspectele teoretice cu cele practice, lucrarea are potentialul de a oferi cititorului o experienta de invatare transformatoare, apta sa-i stimuleze dorinta de a experimenta idei noi, intr-o maniera pozitiva si constructiva, respectiv pe cea de a-si exploata potentialul, incluzand si optiunea antreprenoriala. Exercitiile propuse acestuia in paginile cartii, casetele cu numeroase exemple reprezentative, inclusiv de bune practici, recomandarile inserate, sugestiile privind resurse informationale complementare etc. pot contribui nu doar la imbogatirea nivelului de cultura in domeniu, ci si la dezvoltarea si imbunatatirea competentelor si atitudinii antreprenoriale, valoroase si valorizate atat ca angajat cat si ca angajator/ intreprinzator.

Lucrarea completeaza oferta inca modesta, desi atat de necesara, de literatura stiintifica romaneasca despre fenomenul antreprenorial.

  

Produse asemanatoare

Altii au mai cumparat