Mediul international tot mai complex, ambiguu si volatil, faciliteaza aparitia unor noi provocari si conditionari ale succesului in afaceri. Aceste noi conditii impun firmelor sa detina noi resurse, capacitati si tehnici. Lucrarea se concentreaza asupra abordarilor si solutiilor care devin tot mai importante pentru succesul afacerilor pe piata internationala. Leadershipul, reputatia si excelenta in afaceri sunt analizate si evaluate prin prisma impactului lor potential asupra capacitatii strategice si operationale a firmelor. De asemenea, firmele trebuie sa stapaneasca noi strategii si tehnici de afaceri, pentru a genera valoare. Concentrarea asupra clientilor, imputernicirea consumatorilor si managementul relatiilor cu clientii devin strategii prioritare pentru depasirea concurentilor si satisfacerea clientilor. Practicile de afaceri trebuie sa integreze problematica sustenabilitatii, a economiei verzi si a celei partajate. Lucrarea include tehnici specifice destinate acestui obiectiv, cum sunt marketingul verde, afacerile electronice si afacerile sustenabile.
Afaceri internationale performante in secolul 21. Noi abordari si solutii
Autori: Victor Danciu, Mihaela Gabriela Belu, Dorel Paraschiv
Anul aparitiei: 2019
ISBN: 978-606-34-0285-2
Format: 17/24 cm
Numar pagini: 294
41,00 lei
In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana |