Management, Editia a III-a
Acest curs este conceput sa stimuleze intrebarile si o gandire clara despre management, oferind o sursa educationala si formativa de inalta calitate.
Temele din capitolele lucrarii trateaza terminologia, conceptele, principiile si tehnicile de baza ale managementului. Textul lucrarii este organizat in jurul a cinci functiuni ale managementului – planificarea, organizarea, asigurarea, antrenarea si motivarea personalului, coordonarea si controlul, in contextul proceselor si conditiilor economice si sociale, tehnice si tehnologice contemporane. Totodata, pentru a fi in concordanta cu nevoile actuale de schimbare a inca persistentelor mentalitati, atitudini si practici din multe firme de afaceri si organizatii romanesti, lucrarea include tematica generic formulata: orientarea de marketing in managementul afacerilor.
Destinata cu precadere studentilor din invatamantul universitar si postuniversitar, lucrarea incearca sa raspunda dezideratului de crestere a caracterului aplicativ al procesului de instruire, data fiind natura prin excelenta practica a managementului.
Lucrarea este structurata in 13 capitole. In preambulul fiecarui capitol sunt formulate obiectivele urmarite la redactarea continutului, cat si conceptele cheie care servesc asimilarii mai usoare a limbajului specific managementului. In incheierea capitolului sunt inscrise un numar de intrebari al caror raspunsuri vizeaza revederea conceptelor tratate, dar mai ales aplicarea acestora la diferite situatii de exercitare practica a managementului.
O revedere rapida si punctuala a categoriilor si conceptelor tratate in lucrare este facilitata de glosarul incorporat in finalul cartii.
Aceasta editie – a treia – aduce in plus: un nou capitol, respectiv Responsabilitati sociale si etica in managementul organizatiilor; actualizarea continutului capitolului Managementul intreprinderilor mici; o dezvoltare a glosarului care contine 160 de termeni si concepte; o substantiala actualizare a bibliografiei cu lucrari noi, de referinta, din literatura de limba engleza in domeniu.
De asemenea, studentii au la dispozitie un Ghid de studiu al managementului, care insoteste si completeaza manualul de fata.
Teste, exercitii, studii de caz: ghid de studiu al cursului de Management, Editia a II-a
Scopul acestei lucrari este de a va ajuta sa intelegeti si sa invatati conceptele din cursul „Management” si sa aplicati aceste concepte in situatii reale din activitatea dvs. actuala si viitoare. Fiecare capitol cuprinde urmatoarele sectiuni: Obiectivele capitolului, Concepte cheie, Plasati conceptul ce se potriveste definitiei specificate, Apreciati cu Adevarat/Fals afirmatiile, Alegeti un raspuns din mai multe la urmatoarele intrebari, Intrebari si discutii precum si Exercitii si studii de caz.
Sectiunea „Exercitii si studii de caz” este destinata cu precadere lucrului in cadrul seminariilor.
La sfarsitul fiecarui capitol veti gasi raspunsurile.
Speram ca acest ghid isi va dovedi utilitatea, trezindu-va interesul pentru acest domeniu practic, interesant si provocator nu numai pentru manageri, ci si pentru toti cei care lucreaza intr-o organizatie.
Pretul de 36.40 lei include ambele carti, respectiv Management, Editia a III-a de Ioan Ursachi si Teste, exercitii, studii de caz: ghid de studiu al cursului de Management, Editia a II-a, de Ioan Ursachi si Aurelia Stanescu.
SET Management, Editia a III-a si Teste, exercitii, studii de caz: ghid de studiu al cursului de Management, Editia a II-a
Autori: Ioan Ursachi / Ioan Ursachi, Aurelia Stanescu
Anul aparitiei: 2007
ISBN: 978-973-594-885-6 /978-973-594-886-3
27,30 lei
In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana |