Schimbarile de mare amploare manifestate in societatea actuala, concurenta puternica si globalizarea impun managerilor organizatiilor prestatoare de servicii private si publice o mobilizare sustinuta a tuturor resurselor disponibile pentru a se putea adapta acestui nou context in care se deruleaza afacerile. Dezvoltarea sectorului serviciilor are conotatii economice complexe, care implica nu doar beneficiarii acestor servicii, ci si intreaga societate.
Pornind de la aceste realitati, autoarea ofera cunostinte teoretice si modalitati de actiune pentru a face fata obstacolelor cu care se confrunta sectorul tertiar; ea se adreseaza studentilor, cercetatorilor si managerilor institutiilor prestatoare de servicii. De aceea, lucrarea reuneste concepte si abordari fundamentale, particularitati ale managementului diferitelor organizatii implicate in furnizarea de servicii private si publice. Astfel, sunt prezentate in ansamblu: sistemul serviciilor din economia nationala, comportamentul organizatiilor prestatoare de servicii si al beneficiarilor acestora, strategia si procesul de productie, costurile si tarifele, performanta si calitatea serviciilor, precum si alte aspecte relevante privind managementul organizatiilor prestatoare de servicii de asigurare, bancare, medicale.
Prin problematica abordata, cartea ofera celor interesati fundamentele teoretice necesare dezvoltarii unui management performant in organizatiile prestatoare de servicii private si publice.
Managementul serviciilor
Autori: Andreea Zamfir
Anul aparitiei: 2011
ISBN: 978-606-505-455-4
31,50 lei
In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana |