La achizitia acestei carti de pe site-ul Editurii ASE se va aplica un discount de 16% pentru toti cei care au conturi de site cu adrese de e-mail din domeniul @ase.ro.
Lucrarea se adreseaza celor care desfasoara activitati economice la nivel national si international, cu precadere actualilor si viitorilor specialisti in afaceri internationale, incercand sa ofere o prezentare cuprinzatoare a componentelor mediului international de afaceri, dintr-o perspectiva dinamica si evolutiva.
Prezentarea si analizarea modului in care fortele din macromediu afecteaza operatiunile unei companii cu activitate internationala, atat pe piata tarii de origine, cat si pe pietele tarilor gazda, se face pe parcursul a noua capitole, fiecare componenta a macromediului fiind tratata pe larg intr-un capitol separat. Asigurarea sustenabilitatii a inceput deja sa transforme peisajul competitiv si forteaza companiile sa regandeasca produsele, serviciile, procesele si modelele de afaceri, iar acest lucru necesita inovare, considerata a fi cheia progresului. Sustenabilitatea este vazuta ca fiind noua frontiera a inovarii, iar ambele au un impact major asupra mediului de afaceri din ce in ce mai internationalizat.
Lucrarea imbina fundamentele teoretice (concepte, teorii si instrumente de analiza) din domeniul mediului international de afaceri cu aplicarea practica (manageriala), orientarea internationala si exemple si studii de caz reale, din experienta economiilor nationale si a companiilor multinationale si globale.