Marketing relational: o abordare din perspectiva domeniului financiar-bancar

Marketing relational: o abordare din perspectiva domeniului financiar-bancar

Autori: Alina Filip

Anul aparitiei: 2009

ISBN: 978-606-505-195-9

45,50 lei In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana

Scopul lucrarii este de a dovedi utilitatea abordarii de marketing relational in domeniul financiar-bancar si de a promova acest concept ca fiind cea mai recenta etapa in evolutia literaturii si practicii de marketing. Potrivit acestei orientari, obiectivele organizationale se deplaseaza catre dezvoltarea unui portofoliu de relatii profitabile si reciproc avantajoase atat cu clientii cat si cu ceilalti parteneri de interes ai companiei. Necesitatea de a avea clienti loiali este explicata prin efectele favorabile ale retentiei clientilor asupra stabilitatii si profitabilitatii organizatiilor si totodata prin cresterea costurilor de atragere a clientelei in multe sectoare economice.

Alegerea contextului pentru elaborarea continutului acestei carti a avut ca punct de plecare particularitatile ce caracterizeaza relatiile de afaceri in acest domeniu de activitate, precum si dinamismul accentuat cunoscut de industria financiar-bancara pe plan international, dinamism concretizat intr-o serie de schimbari majore in domeniul legislativ, tehnologic si concurential.
Prin continut, mod de tratare si forma, lucrarea se adreseaza unui public larg, format din studenti, masteranzi, dar si practicieni din domeniul marketingului si din sfera serviciilor financiar-bancare.
 

Produse asemanatoare