Management inovational

Management inovational

Autori: Liviu Mihail Baloiu, Corina Frasineanu, Ioan Frasineanu

Anul aparitiei: 2008

ISBN: 978-606-505-015-0

26,70 lei In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana

Lucrarea abordeaza inovarea, cu mai multe aspecte ale ei, definitia si notiunile conexe, transpunerea in activitatea economica, precum si spiritul antreprenorial.

Un capitol este dedicat surselor ideilor inovante (cercurile calitatii, cutiile de sugestii, Intranetul varianta moderna a cutiilor de sugestii); alt capitol cuprinde diferite tipuri de inovatii (inovatia de produs, inovatia de proces).
Regasim in carte atat date generale despre rolul omului in procesul de inovare, cat si date specializate referitoare la firma – trasaturile firmelor inovante, strategia tehnologica a firmei, tehnici utile firmelor inovante (culegerea si prelucrarea informatiei externe, organizarea activitatii de culegere si prelucrare a informatiei, elemente de prognoza si prospectiva).
Autorii au adus, spre exemplificare, numeroase exemple practice, care intr-un mod foarte placut lecturii pot fi de folos studentilor, cat si tuturor categoriilor de persoane interesate.

Lucrarea se incheie cu informatii privind notiunea de calitate (definitie, moduri de realizare) si activitatea de cercetare-dezvoltare, evaluarea si costurile activitatii de cercetare-dezvoltare.
 

Produse asemanatoare

Altii au mai cumparat