Grundlagen der Unternehmensethik

Grundlagen der Unternehmensethik

Autori: Rodica Maria Tantau

Anul aparitiei: 2005

ISBN: 973-594-645-9

21,40 lei In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana

Etica de afaceri (sau etica in afaceri) a intrat in moda, dar ea a devenit, de asemenea, o problema esentiala. Aceasta carte este destinata sa ofere o perspectiva solida in problemele-cheie ale eticii de afaceri, sa prezinte liniile generale de etica in afaceri intr-o forma sistematica. Manualul se adreseaza unui larg de cititori: studenti, membri ai grupurilor sociale constituite si tuturor celor interesati de aceasta tema.
Capitolul 1 ofera cititorului o imagine informativa de ansamblu a structurii de etica si abordari de fond a eticii. In al doilea capitol vom gasi o scurta prezentare a evolutiei istorice a eticii de afaceri si de intreprindere. Alte probleme abordate in capitolul doilea sunt: dimensiunea economica a eticii, normele sociale ale democratiei moderne, ca baza a economiei de piata etc.
In capitolul 3 sunt prezentate alte aspecte importante, cum ar fi: rolul eticii de afaceri in politica, in economiile de piata, aspectele etice ale protectiei mediului etc.
Liniile etice directoare al guvernarii corporative sunt evidentiate in capitolul 4, unde, de asemenea, sunt tratate probleme cum ar fi: stiluri de conducere, personalitatile autoritare, birocratia.
In speranta ca acest manual va contribui la o mai buna intelegere a eticii de afaceri a etapei contemporane, cateva cuvinte pentru cititorii acestei carti: nu uitati, etica este responsabila pentru dezvoltarea unui ideal moral, a standardelor morale pentru a obtine valoarea de „bine” si a lua decizia cand e „rau”.
 

Produse asemanatoare