Cartea „Cultura organizationala si etica in afaceri – Editia a II-a” ofera o abordare cuprinzatoare, complexa si moderna a cunostintelor legate de cultura organizationala, etica in afaceri, responsabilitatea sociala, aplicatii si preocupari in domeniu.
In cadrul lucrarii, atentia este concentrata selectiv asupra principalelor componente ale culturii organizationale inovative, asupra eticii si responsabilitatii sociale in noul context socioecomomic si abordate din perspectiva sistemica, atat stiintifica, cat si metodologica.
In cadrul acestei noi editii, s-au mentinut lizibilitatea si tonul informal al editiei anterioare, pastrandu-se accentul pe cultura organizationala ca pe un domeniu interdisciplinar.
De asemenea, aceasta noua editie subliniaza importanta crearii unei culturi receptive la client si a valorificarii diversitatii ca cerinta importanta in leadership.
Exemplele contemporane sunt folosite in numar mare pentru a ilustra cele mai actuale cercetari si teorii. Fiecare exemplu a fost atent ales in functie de semnificatia si interesul demersului stiintific.
Aceasta carte este destinata practicienilor si teoreticienilor din domeniul managementului si, de asemenea, studentilor din invatamantul universitar si postuniversitar.


RO
EN