Cartea se adreseaza cu precadere studentilor facultatii de Cibernetica, Statistica si Informatica Economica, care incep in anul II studiul microeconomiei, dar poate constitui un interesant material de lucru si pentru alti studenti ai Academiei de Studii Economice ce au in programa analitica studiul acestei discipline.
In capitolul intai este analizat, prin intermediul aplicatiilor prezentate, comportamentul consumatorului, problemele cu care se confrunta acesta atunci cand doreste sa cumpere diverse bunuri, cunoscand preturile acestora si dispunand de un buget limitat, reactiile lui la diverse modificari ale preturilor bunurilor si a venitului sau.
In capitolul doi sunt prezentate deciziile producatorului in ceea ce priveste nivelul productiei pe care trebuie sa o produca, cheltuielile pe care trebuie sa le suporte pentru a realiza productia stabilita, atat in absenta cat si in prezenta fiscalitatii, astfel incat profitul sau sa fie maxim.
Ultima parte contine un apendix matematic, Elemente de matematica, care constituie un instrument util in intelegerea rezolvarii problemelor continute de cele doua capitole.
Analiza microeconomica a consumatorului si producatorului. Aplicatii
Autori: Angela Galupa
Anul aparitiei: 2003
ISBN: 973-594-369-7
11,20 lei
In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana |