Managementul cercetarii si inovarii. Editia a doua

Managementul cercetarii si inovarii. Editia a doua

Autori: Ion Plumb, Sanda Visan, Ligia Florica Botez, Margareta Stela Florescu

Anul aparitiei: 2006

ISBN: 973-594-781-1 / 978-973-594-781-1

24,80 lei In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana

Cursul Managementul cercetarii si inovarii este destinat studentilor din anul I ai facultatii de Management, cu prezenta in campusul universitar si la distanta, pentru activitatea didactica pe durata unui semestru.
Demersul incorporat in acest curs este in concordanta cu importanta activitatii de cercetare stiintifica pentru mediul universitar si cu aspiratiile Romaniei la integrarea in Uniunea Europeana. Centrul de greutate al preocuparilor noastre a fost orientat spre aspectele esentiale ale stadiului actual al stiintei de la inceputul mileniului al III-lea, progresul tehnic ce caracterizeaza aceasta perioada, actul creator si de inovare, locul si rolul cercetarii stiintifice, managementul cercetarii stiintifice.
Formele de cercetare studenteasca sunt diverse, pornindu-se de la referate, realizate ca teme pentru casa, la lucrari stiintifice ce pot fi prezentate in sesiuni de comunicari stiintifice studentesti, sau de nivel ceva mai ridicat, precum participarea la realizarea unor teme de cercetare finantate sau nefinantate si culminand cu elaborarea lucrarii de diploma.
Acest curs speram sa contribuie la instruirea moderna a studentului economist, sa-i cultive aptitudinile creatoare, spiritul de cercetator stiintific, pentru a deveni un viitor specialist pe probleme de economie, sensibil si adaptabil la tot ce este nou, capabil de decizii corecte, un membru competent sau un lider in echipe integrate de cercetare stiintifica.
Actualitatea si varietatea informatiilor din aceasta lucrare pot fi utile tuturor celor interesati de activitatea de cercetare stiintifica, studentilor din alte facultati, celor de la cursurile de master ori de la scoala doctorala.
 

Produse asemanatoare