Acesta ar putea fi primul manual privind etica de afaceri publicat vreodata in Romania. In orice caz, este una dintre primele incercari de a introduce publicul nostru intr-un domeniu relativ nou de cercetare, legat de problemele morale ale activitatilor de afaceri.
Ca etica aplicata, etica afacerilor trebuie sa inceapa cu un cadru conceptual, folosit ca paradigma pentru analiza si interpretarea unor cazuri speciale, selectate dintre activitatile de afaceri.
Nu sunt multe de discutat din punct de vedere etic atunci cand este vorba de subiecte de "mica etica de afaceri": clienti, salariati, actionari sau alte intreprinderi asociate. Dar cand vine vorba de probleme privind "etica de afaceri larga" – de stat, societate, sau de mediul de afaceri international – accentul cade pe studii de caz.
Pentru moment, sarcina cea mai importanta in predarea eticii de afaceri studentilor nostri in economie este de a face cat mai clare posibil, principiile fundamentale ale teoriilor etice generale, precum si analiza aplicatiilor lor in segmentele cele mai vizibile si mai controversate din viata noastra economica actuala.
Business and morality: a short introduction to business ethics
Autori: Dan Craciun
Anul aparitiei: 2003
ISBN: 973-594-248-8
11,40 lei
In stoc: NU
Livrare prin Posta Romana |