Pretul in serviciile de transport. O abordare din perspectiva marketingului

Pretul in serviciile de transport. O abordare din perspectiva marketingului

Autori: Bogdan Georgescu

Anul aparitiei: 2016

ISBN: 978-606-34-0104-6

24,30 lei In stoc: DA
Livrare prin Posta Romana

 Lucrarea intitulata „Pretul in serviciile de transport. O abordare din perspectiva marketingului” gaseste modalitatea strategica si tactica de formare, stabilire si implementare a tarifelor in cadrul companiilor de transport aerian traditional si low-cost pe piata din Romania, punand bazele conceptuale ale formarii si manevrarii pretului in acest sector de activitate.

In primul capitol sunt tratate serviciile in general, principalele lor caracteristici, totalitatea serviciilor de transport, avantajele si dezavantajele fiecaruia in parte, si in special serviciile de transport aerian. In capitolul urmator este definit pretul in ansamblu, din punct de vedere al functiilor, obiectivelor si orientarilor sale de formare, si nu numai. Urmatoarele doua capitole trateaza conceptul de strategie si tactica cu instrumentele si modalitatile existente. Factorii determinanti si procedeele de influentare a acestora joaca un rol major in fundamentarea unei strategii de pret a unei companii aeriene pe termen mediu si lung. Ultimul capitol urmareste perceptia consumatorului in general si al celui de servicii de transport aerian in special, luand in considerare toate etapele procesului de cumparare.

Cartea se adreseaza studentilor din ciclul primar, celor de la studiile de masterat unde exista cursuri de specialitate care abordeaza politica, strategia si tactica de pret, dar si altor persoane interesate de aceasta tema pentru documentare si/sau cercetare.

Produse asemanatoare

Altii au mai cumparat