Carte

Learning Is Fun. Teaching Methodology for Plurilingual Education and a Balanced Life
Titlu:

Learning Is Fun. Teaching Methodology for Plurilingual Education and a Balanced Life

Autori:

Roxana-Elisabeta Marinescu, Roxana-Magdalena Barlea (coordinatori)

Anul aparitiei: 2017
ISBN: 978-606-34-0221-0

Pret: 40.00 Lei

In stoc: Da

Prezentare

 

Volumul stiintific Learning Is Fun. Teaching Methodology for Plurilingual Education and a Balanced Life ofera o perspectiva actuala asupra domeniului de intersectie al didacticii si metodologiei predarii limbilor straine cu dobandirea competentelor de educatie activa pentru adulti, comunicare interculturala si educatie pentru plurilingvism. Studiile incluse in volum abordeaza o varietate de subiecte, care realizeaza cadrul conceptual necesar pentru intelegerea educatiei adultilor dintr-o perspectiva trans- si inter-disciplinara.

Pornind de la predarea/ invatarea limbilor straine, ca modalitate de dezvoltare personala si in temeiul pregatirii profesionale complexe din lumea globala in care traim, navigand cu abilitate printre concepte diverse si subiecte actuale si beneficiind de un suport bibliografic variat (texte clasice ale domeniului si lucrari de ultima ora), autoarele aduc sub aceleasi coperti o diversitate de analize si de perspective. Astfel, capitolele incluse in carte au in vedere modalitati de armonizare a aspectelor personale cu cele profesionale in vederea unei abordari mai echilibrate a vietii, sau abordarea dansului ca expresie artistica, dar si ca punct de pornire pentru dobandirea de competente transferabile (lead and follow, socializare, comunicare interculturala, comunicare non-verbala etc.). Alte capitole au in vedere modalitati de invatare sau predare prin combinatia de platforma online si cursuri cu prezenta (blended learning), diversitatea si bogatia lingvistica (observabile, de exemplu, in predarea limbii romane ca limba straina) sau abordarea interdisciplinara, prin combinarea dansului cu predarea limbilor straine.

Prin versatilitatea sa, volumul se adreseaza unei largi categorii de public: studentilor de la toate nivelurile de studiu (licenta, masterat si doctorat), mai ales celor care parcurg in paralel si modulul de formare psiho-pedagogica, pregatindu-se pentru cariera didactica, precum si profesorilor de limbi straine, specialistilor in domeniul educatiei, dar si publicului larg interesat de invatarea limbilor straine.